Onsdag

Nå - 10:00: Radio 3 Selected

10:00: Formiddagsshowet

12:00: Radio 3 Selected

Lytt live til Radio 3 Norge nå!

Siste fra Twitter Kristoffer Lium er på lufta med god musikk, for å gjøre tirsdagen din enda bedre! http://radio3norge.no

Online nå: 2 gjester, 0 medlemmer

Tjenesten leveres av Radio 3 Norge. Musikken er gjengitt med tillatelse fra TONO. Uautorisert lenking, videreføring eller kopiering er ulovlig.

Webmaster: Alf Otto Fagermo.
SMS: EG <melding> til 2002 (1,-)
Besøk oss på Facebook, Twitter, YouTube eller på IRC: #radio3norge@Quakenet.

© 2008-2010 Radio 3 Norge.
Alle rettigheter er tilrettelagt.

Total tid innlogget: 0 minutter.

Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside Hjelp Kalender Logg inn Registrer
Sider: [1]   Til bunnen
Skriv ut
Del dette emnet på FacebookDel dette emnet på Twitter Emne: Unngår kjærligheten  (Lest 65 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Alf Otto Fagermo
Webmaster og deleier
Administrator
Utlogget Utlogget

Jeg er en sko.

« på: 21.07.2010 kl. 10:20:38 »

altDen sukkersøte amerikanske artisten Taylor Swift innrømmer å unngå kjærlighetsforhold og forelskelse. I et intervju med nettstedet uStream, sier hun at det har rett og slett blitt en tendens å si farvel til kjæresten og bryte forholdet. Det er i anledning hennes nyeste singel "Mine" fra hennes kommende andrealbum, "Speak Now", hun forteller om sitt kjærlighetsliv. - Jeg tror jeg har utviklet et slags mønster der jeg flykter når det er tid for å forelske seg og forbli i et forhold. Låten handler om å finne det unntaket og finne en person som vil få deg til å tro på kjærligheten og innse at det kommer til å fungere, altså ikke gi opp håpet, sier Swift som slipper sin nye singel iløpet av august.
« Siste redigering: 21.07.2010 kl. 10:22:11 av Alf Otto Fagermo » Loggført

Sider: [1]   Til toppen
Skriv ut
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009 Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.359 sekunder med 21 spørringer.